Sista sommarmånaden

Idag är det ett år sedan Albin döptes. Då var han 5 månader gammal. Vi funderar på att ha ett vinterdop för Tova i december när hon är 5 månader gammal :)

Den första augusti innebär även jobbstart för Johans del och jag blir själv med barnen hemma. Hittills har det gått jättebra :) Vid 9-tiden packade jag in barnen i bilen och for till mamma och pappa. Sedan gick vi allihop till lekparken och sen vidare till min moster och hälsade på. Vi gick tillbaka kring lunchtid så Albin fick äta och sova. När han vaknade så for vi hemöver. Nu har jag precis lagt fläskfilé i marinad och när Johan kommer hem ska han få tända grillen :)

Den här veckan kommer gå i en rasande fart tror jag. Imorgon ska vi till Birsta city med mamma och på onsdag ska vi hälsa på min kusin Emelie som nyligen blivit husägare :)

Nu ska jag vika tvätt och sedan hänga mera tvätt, mycket tvätt blir det med en 1½åring och en kräkfröken ;)

Kommentarer
Postat av: Veralena

visst var albin en kräkherre också?

2011-08-01 @ 21:50:59
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0