TGIF

Regnet har avtagit, istället kräksnöar det. Typiskt aprilväder! Hoppas det slutar snart och den efterlängtade solen dyker upp. Vi tänkte nog premiärgrilla på altanen imorgon om vädret är fint :)

Vår kära son vaknade 05:40 idag, for runt som jag vet inte vad i sängen och babblade för fulla muggar. Albin är otrolig pratig av sig, men det låter mest som arabiska i mina öron ;)
Nu ligger lilla hjälten utslagen i vagnen och tar igen sig efter morgonens bus. Själv har jag hunnit med att ätit frukost och duschat. Nu ska jag strax vika lite tvätt tror jag.


Dagens middag blir en repris från förra fredagen, nämligen thaimat! :) Så himla gott!
Ha en härlig fredag alla!


Jag och min lillasyster har namnsdag idag, grattis till oss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0