Mitt i veckan

Vår morgonpigga son slog upp sina vackra bruna när klockan var 05:30. Vi låg kvar en stund i vår säng innan vi klev upp, eller jag och Johan försökte sova medans Albin for runt som en vilde i sängen. Roligast är det att sätta sig på mamma och pappa och hoppa upp och ner, sedan att mamma har en mage som är i vägen det struntar vi i ;)


Igår blev jag och Albin bjudna på våffellunch hos Michaela och hennes pojkar. Vi var där framåt halv tre tiden, sen var det dags för Albin att sova eftermiddag. På fredag ska vi dit igen för mera bus och lek för barnen och surr för oss mammor :)
Idag blir det bakning och ikväll ska jag ut och äta med mina nattkollegor! :) Nu ska jag göra välling till Albin.



Kl 06:15, morgonbus på hög nivå!



Våffellunch! (bild från Michaela)



Vi hann med en film igår innan vi la oss, den var skaplig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0