Lördag

Usch vilken natt vi hade inatt! Mycket spring, dåliga patienter och flera inläggningar. Var så himla trött när jag kom hem imorse så jag tror jag somnade innan huvudet föll på kudden :)  Hoppas kommande natt blir lugnare!

Det har varit superfint väder idag, synd bara man sovit bort halva dagen. Vi gjorde ett försök till att tapetsera i Albins rum men lillpruppen är inte tipptopp idag. Vi misstänker att det beror på hans 4 tänder (varav 2 kindtänder) som är påväg upp. Han är kinkig, varm och petar i munnen titt som tätt. Han har haft några kinkiga dagar nu så det är säkert tandsprickningen. Inatt var han också orolig, vaknat då och då utan någon direkt anledning. Han fick en alvedonsupp nu inför kvällen så vi hoppas det hjälper.

Nu ska jag måla litegrann, sedan hoppa in i duschen och därefter väntar nattjobb!


Myser med pappa innan läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0