Lek och bus på Drakborgen

Idag har vi varit på Drakborgen och busat. Vi hade bestämt träff där med Veronica och hennes son Milian. Vi var där ett par timmar och när babylekis stängde for jag och Albin vidare till ÖoB. Handlade en massa tråkiga saker såsom sköljmedel, tvättmedel, skurmedel, plastfolie, aluminiumfolie, plastpåsar m.m
När vi kom hem hade Albin somnat i bilen så då lyfte jag över honom i vagnen och drog in vagnen i hallen. Han fick sova vidare där och sov nån timme. Nu ikväll har jag dammsugat och torkat alla golv. Det blir så himla fort smutsigt med två långhåriga hundar och en katt. De drar in otroligt mycket grus och annan skit med pälsen. Men nu är det rent och fint och huset doftar citron :) Är frälst i grummes citronsåpa, luktar så himla fräscht!

Nu sitter jag framför datorn och slappar. Albin sover, Johan har åkt på affären, hundarna sover i soffan och katten är ute och ränner :)
Imorgon ska jag och Albin hälsa på Michaela, Milian & Melvin. Ska bli himla trevligt! Dessutom är det ju helg imorgon, kan inte bli bättre! :)


Lillälsklingen innan läggdags

Kommentarer
Postat av: tanja

Men vilken söt pyjamas :)

2011-04-07 @ 19:27:49
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com
Postat av: Michaela

Jag håller med Tanja, jättesöt pyjamas! Och hela pojken med såklart =D Det ska bli jätteroligt att ses imorgon! Jag har bakat något "nytt" och förhoppningsvis smarrigt som ni ska få smaka hihi återstår att se =D Trevlig kväll!

2011-04-07 @ 21:58:48
URL: http://insidemymind.se
Postat av: Caroline

Jag håller också med! Supersöt pyjamas. Vart har du hittat den? :)

Grattis till er på namnsdagen också :)

2011-04-08 @ 17:43:01
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0