Hem ljuva hem

Idag kom vi hem från shoppingparadiset. Ojoj så vi har shoppat, ätit gott och bara myst! Bilresan gick kanon, 10 timmar ner och 10 timmar upp. Men konstigt nog kändes det inte så långt. Vi hade så roligt tillsammans i bilen så timmarna gick undan :) Jag längtar redan till nästa resa fastän jag är supernöjd för denna gång. Hade nog inte klarat en till dag där nere, fanns ju hur mycket som helst att lägga pengarna på!! Igår spenderade vi 9 timmar inne i varuhuset, det blev lite väl mycket för min gravida kropp och foglossningen var ett faktum, framförallt de sista timmarna. Men imorse var det som bortblåst tack och lov! :)
Bäst av allt var ändå att få komma hem och träffa mina älsklingsgrabbar. Men de har haft det väldigt mysigt tillsammans och allt har gått jättebra.

Jag gjorde en massa fynd. De har som alltid jättefina babykläder och för det mesta väldigt bra kvalitet. I alla fall de kläder jag köpt till Albin tidigare. Han har ju varit ett kräkbarn utan dess like så hans bebiskläder har tvättats otaliga gånger, och många gånger i 60 grader trots anvisningar om tvättemp på 40 (fläckarna gick inte bort annars). Så trots mycket tvättande och flitigt användande så ser de flesta av hans kläder ut som nya. Nu hittade jag massor av fina flickkläder men vågade inte köpa så långt fram i storlekarna eftersom jag är så osäker vilken årstid det är allt eftersom tösen växer. Albin fick några plagg han med, bland annat snygga pyjamas och coola t-shirts :) Andra fynd jag gjorde var tillbehör till tvillingvagnen, heminredning, elektronik och leksaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0