Godmorgon onsdag

Då var halva veckan snart gjord och en ledig helg väntar :) Vi har som vanligt lite småpyssel att greja med bland annat Albins rum och ett besök på Blåbergstippen.
Jag önskar att snön kunde försvinna från gräsmattan snart så man kan börja kratta och göra fint. Vi brukar ha hunnit kratta färdigt gården fram till sista april men i år tror jag knappast vi hinner. Snön är säkert borta, men gräsmattan måste hinna torka också.

Om 5 dagar är vi på väg ner till Ullared! Jag längtar så himla mycket! :) Det ska bli så mysigt att åka iväg med mamma och mina systrar och må gott o shoppa.
Idag blir det ett besök hos barnmorskan. Ska bli spännande (eller inte..) att ställa sig på vågen. Den här graviditeten har jag inte gått upp lika mycket i vikt, men däremot var inskrivningsvikten mycket högre så det jämnar väl ut sig ;)


29 april 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0