En liten update

Både diskmaskinen och tvättmaskinen arbetar för fullt. Albin sover sött i vagnen på altanen. Jag sitter här och dräller ;) Tror jag ska ta och se senaste Desperate housewives som sändes i söndags. Sedan vankas lunch och därefter åker vi till Västansjö för att hälsa på Cecilia och Elias! Skönt att komma hemifrån, jag blir så himla rastlös av att bara vara hemma. Vi har en massa skoj inplanerat i veckan. Imorgon åker jag och Michaela och hälsar på en gammal klasskompis. På onsdag vankas Drakborgen. Torsdag ska jag träffa en annan vän och hennes son. På fredag står bakning på schemat inför min födelsedag på lördag. Sedan väntar en härlig och ledig HELG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0