Dagens lunch

Idag så serverade jag potatis och färdiga köttbullar till Albin. Jag hade lite dåligt samvete för att de var färdiglagade, vi brukar aldrig köpa hem såna men sist vi mathandlade så ville Johan att vi skulle köpa hem en förpackning.
Iaf så var Albin inte nå vidare förtjust i köttbullarna utan sköjdes till och med när han fick dem i munnen. Han åt upp potatisen och kanske en köttbulle av 4. Lite senare fick han syn på min tallrik med morotssoppa och skulle prompt ha den, "nam nam nam" lät det när han såg att jag skulle äta. Han fick smaka och tyckte det var väldigt gott :) Han åt säkert halva min portion med stor aptit. Trodde inte att han skulle gilla den alls, men så fel jag hade :)


god och enkel morotssoppa, hojta om ni vill ha recept :)

Kommentarer
Postat av: janna

åå, jag som älskar morotssoppa!

2011-04-13 @ 12:48:22
Postat av: Johanna

Klart vi vill ha recept! Det ser supergott ut!!! =)

2011-04-13 @ 20:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0