Tisdagsmorgon

Nu sitter jag med mitt morgonkaffe och lilleman sover dagens första nap. Idag är det tisdag och vi har planerat att åka in till Birsta med min mamma och storasyster.
Den här veckan börjar älgjakten och Johan ska jaga mån-tors och sedan åker han och hans arbetskamrater till sthlm från fre-sön. Så Albin och jag får mycket egentid den här veckan. Igår var vi på kyrkis och vi ska även dit på onsdag. På torsdag så jobbar jag ett kvällspass och på fredag ska vi hälsa på en gammal klasskamrat till mig som fått en liten flicka nu i sommar :-) På lördag är det dop och på söndag innebandy.
Idag är det en vecka sedan jag slutade jobba, sjukt vad tiden går!



Full fart!





Såhär blev krukorna med lite blommor i :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0