Babysång och birsta

Veckan går i rasande fart, och snart är det helg igen. Min sista lediga helg på läänge. Känns lite trist, men som sagt handlar det bara om en månad. Sedan blir jag antagligen hemma ett tag igen och hur det blir nästa år visar sig :)

Jag och Albin hade en supermysig tisdag. Dagen började med babyrytmik på folkets hus och efteråt gick vi till Michaela och Milian. Där blev jag bjuden på god lunch, omelett med svampstuvning och sen kaffe o choklad :)
Idag har vi varit på Birsta med mammsen och shoppat lite. Blev en leksak till Albin och lite smått o gott till mig själv :)

Dom här dagarna har det också blivit en hel del promenader. Läser så himla bra ljudböcker nu så då vill man inte annat än ut och gå ;) Jag har nyligen läst ut Mord.net och nu lyssnar jag på En nästan vanlig man av samma författare. Jag rekommenderar båda böckerna starkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0