Tidsbrist

Nu jobbar jag min sista helg på ett tag och det känns helt underbart! :) Jag har gjort två nätter och nu är det bara söndagnatt kvar.


För övrigt så rullar det på hela tiden. Albin har fått prova äta själv sedan nån vecka tillbaka och han gillar det till tusen :) Tänkte snart introducera bestick till lillkillen, men än så länge är det händerna som gäller ;)


Igår hade vi kalas för Johan som fyllt år i veckan. Både hans och min släkt var här så det blev fullt hus :)



Imorse när jag kom hem från nattskiftet så berättade min sambo att han tyckte han höra Albin säga både mamma och pappa imorse. Så nu väntar även jag på att få höra de magiska orden :)



Lite heminredning från Gekås





Lite gott och blandat från gekås




Saker till Albin






Abbe äter ost och korv!







Gott med pepparkaka ;)









Kommentarer
Postat av: tanja

vad fina saker! :) tycker om den blå skålen. Vad duktig han är mosters lillfis!!

2010-10-31 @ 16:45:18
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0