Förkyld igen!

Inatt har det inte blivit många timmar sömn.. Albin har blivit förkyld. Det var inte ens en månad sen han hade sin förra förkylning. Jag hoppas den här går över snabbt.
Vi skippar både babysång och drakborgen denna vecka och blir hemma och kurerar istället.
Nä, nu ska jag ta hand om dagens första bajsblöja.








Igårkväll såg vi filmen Frozen innan vi gick och la oss, kan inte kalla den skräckflm direkt men den var rätt så otäck. Man kan hoppas att det aldrig hänt i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Den filmen såg vi också, tyckte den va vidrig ja. Och som du säger, får hoppas att de aldrig hänt eller kommer hända någon!

2010-10-12 @ 12:09:56
Postat av: tanja

jag har också sett den! jag tyckte den var otäck och sorglig.. :/

2010-10-12 @ 12:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0