Biomys och storhandling

När Johan kom hem från jobbet gjorde vi i ordning middag lite snabbt och sedan lämnade vi Albin hos mina föräldrar. Själva for vi iväg på bio, för första gången sedan jag var gravid. Det var mysigt att få åka iväg och göra ett litet avbrott i vardagen :) Efter bion åkte vi och mathandlade på Willys. Vi var nästan ensamma i butiken så handlingen gick snabbt och smidigt. Efteråt hämtade vi Albin och han sov hela vägen hem till sovrummet, trots en massa förflyttningar mellan vagn, bilstol och säng :)
Nu ska vi göra kväll och imorgon börjar mina jobbnätter. Godnatt!
Vi såg Hämnden, den var väldigt bra!





Kommentarer
Postat av: Katta

Åh vad mysigt med bio! Jag längtar tills jag och Jens oxå kan gå på bio. Men det dröjer nog några veckor till.

2010-10-08 @ 09:33:47
URL: http://kattasjolie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0