Kristi himmelsfärdsdag


Morgonmys hos mormor o morfar





Nu har jag däremot intagit ryggläge ;-)


Idag spenderar vi dagen inomhus hos mina föräldrar. Det är trist väder ute, blåser som sjutton! Jag har lite lust att åka iväg på Birsta men det lär vara rejält med folk där idag så jag tror vi skippar det. Skönare att åka nån förmiddag till veckan istället :-) Idag är Johan i Viksjö och har jaktprov. Vi håller tummarna här hemma!
Imorgon är det dagen D då vi sätter igång med husmålningen på Stallvägen. Hoppas vädret blir fint och att allt går smidigt. Har fotat några före bilder som jag tänkte lägga upp senare. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe! :-)


Kommentarer
Postat av: moster Tanja

Världens snyggaste! :)

2010-05-13 @ 14:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0