Då var det helg igen

Nu var det några dagar sedan jag skrev. Det beror väl främst på att lillhjärtat varit förkyld i början på veckan och det har varit lite si och så med vår sömn. Men nu är Albin frisk och nattrutinerna börjar återgå till det normala :-)
Igår var vi på babysång. Det var lika skoj som sist, bara det att Albin kräktes nästan hela tiden. Både i förrgår och igår hade han riktiga kräkdagar. Vi får se hur det blir idag, kanske är det magmunnen som spökar. Så var det iaf för mig när jag var liten, kaskadkräkningar HELA tiden :P
Vi har även haft träff med föräldragruppen. Den var väl sådär (Albin kräktes mest hela tiden :P). Vi fick prata om förlossningen och amning. Det var bara en tjej i gruppen, resten var grabbar. Verkar som att det är ett riktigt pojkår, nästan alla man känner får gossar :-)

Idag ska jag hjälpa mina föräldrar att måla friggeboden. Och ikväll får vi träffa lilla prinsessan i Ljustorp, vi längtar så! :-). Imorgon blir det förhoppningsvis finväder och grillning hos min bror och hans lilla familj.

Nä, nu ska målarkläderna på!


Snart är den röd och fin


Den här fina liljan står alldeles ensammen mitt på vår gräsmatta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0