Husvagnssemester

Nu är vi hemma efter en härlig husvagnssemester i Leksand. Vi var borta 4 dagar och bodde på en fin camping nära Sommarland. Det var husvagnspremiär för både mig och Albin, Johan har campat en del då han var yngre.
Nu hoppas jag att det blir fler husvagnssemestrar framöver, det är så mysigt! Vi blev riktigt sugna på att införskaffa en egen husvagn som man kan semstra runt med :-) Om några år när Albin växt på sig lite måste vi definitivt besöka Sommarland igen, det var ett riktigt drömställe för barn (och vuxna ;-). Det fanns jättemycket badattraktioner och annat skoj såsom gocart, fyrhjuling, skytte, minizoo.



 
Elias (snart 8 mån) & Albin (5 mån)


















Fem månader gammal är jag och vill så gärna krypa! 
Jag har börjat öva och lyfta knäna, så snart så ;-)



 
Mums med gröt ;-)




Kommentarer
Postat av: Tanja

vad mysigt ni verkar ha haft det :)

2010-07-20 @ 14:10:32
Postat av: Cecilia

Ja gud vad mysigt vi hade det Nadja... Jag vill tillbaka. Vi får göra det till en årlig tradition att ta en sväng =)



Kram

2010-07-21 @ 22:31:17
URL: http://anderssonslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0