Altanbygge

Den här veckan har vi kört igång med altanbygget. Jag längtar så otroligt tills den blir färdig! Det kommer säkert att ta längre tid än beräknat, men det blir lätt så när man har en liten en som kräver mer eller mindre all uppmärksamhet ;-) Så allt bygge blir när jag är ledig från jobbet, och det är inte många dagar i veckan.

Idag hade vi besök av min lillasyster, nästa gång kommer vi till er! Kanske veckan efter dopet? Ibland är det omöjligt att få tiden att räcka till. Numera tycker jag inte att man hinner med nånting på dagarna när man jobbar heltid. Men det är som sagt inte många jobbdagar kvar. Jag har snart gjort hälften av alla pass, och sedan blir jag mammaledig på heltid i åtminstone hela september (men förmodligen längre än så). Jag längtar efter att få rå om min lilla ögonsten på heltid!

Nu ska jag göra lite nytta innan läggdags ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0