Spyless

Min lilla pojke är inte helt kry än. Inatt började han att tokkräkas igen och diarréerna fortsätter. Det enda som blivit bättre är maten, han har inte samma aptit som tidigare men han äter betydligt mer nu än vad han gjort de senaste dagarna. I måndags var vi till barnkliniken igen och Albin fick lämna avföringsprov, ifall det skulle vara nån tarmbakterie som han fått i sig. Vid vägning så konstaterades det även att han tappat vikt, mitt lillhjärta :(
Annars är han vid gott mod, han blir såklart rädd när kräkattackerna kommer men i övrigt är han som vanligt.
Det blir mycket tvätt när man har en liten kräksjuk. Känns som att tvättmaskinen går dygnet runt. Minst två maskiner om dagen har vi kört nu den senaste veckan.
Äntligen kommer Johan hem imorgon, men vi får inte så mycket tid tillsammans för på fredag börjar min jobbhelg som innefattar tre jobbnätter. Hoppas Albin är helt kry till dess.
Kan ni förstå att det är julafton nästa vecka? Jag som inte ens är klar med alla julklappar. Men det löser sig, ska försöka ta en dag nästa vecka och fixa det sista.
Nu ska jag ta mig en kopp te och mysa med hundarna i soffan i väntan på att syrran kommer hem hit efter sitt jobb.

Kommentarer
Postat av: Veralena

Usch, va länge det har hållt i sig. Stackars Albin. Hoppas att det var sista attacken inatt och att han blir helt frisk nu.

2010-12-15 @ 22:44:34
URL: http://vdeak.blogspot.com
Postat av: Katta

Men huva lillstackaren!! Hoppas han kryar på sig snart!

2010-12-16 @ 17:56:31
URL: http://kattasjolie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0