Jag ser det snöar

Då var första jobbnatten avklarad. Vi hade en väldigt lugn natt, tiden gick sakta och trött blev man! Nu är det snart dags att bege sig för natt nr 2. Längtar så himmelskt tills den här jobbhelgen är över! Är ledig hela julveckan och då blir det mys på hög nivå :) Måndagen blir lugn eftersom jag sover större delen av dagen. På tisdag ska jag försöka bege mig till Birsta och kvällen är ägnad åt köttbullsrullning. På torsdag ska vi ha uppesitterkväll med goa vänner i ljustorp.
Idag har vi varit hos Johans mamma och ätit dopp i gryta med nära och kära. Glömde såklart kameran så det blev tyvärr inga bilder. Nu ska jag göra mig i ordning. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0