Veckoslut

Ja då var veckan snart slut och för mig har det mest bestått av jobb. Det har varit mycket kvällsjobb och bara en ledig dag den här veckan. Men nu har jag bara runt 15 arbetspass kvar :-)
Idag regnar det och jag laddar inför kvällsjobb och avslutar helgen med ett dagpass imorgon sedan är jag ledig åtminstone en dag ;-)
Igår var vi tll Häggdånger och åt goa langos och senare på kvällskvisten åkte vi till Jens, Katta och Jolie i Rödje/Ljustorp. Albin fick lite nya kläder av sin farmor igår och nu kan man säga att storlek 62 är passé. Nu är det 68 och 74 som gäller :-) Om ca två veckor ska han mätas och vägas, vilket ska bli vädligt skoj eftersom vi inte varit där något sedan jag började jobba, dvs i slutet på juni.

Ha en bra dag i regnet!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja tänk vad tiden går med små knoddarna..!! =) Det är bara att inse Nadja.. vi har snart inga bebisar =(



Längtar tills på lördag.. Mums!



Kram

2010-08-09 @ 01:34:31
URL: http://anderssonslantliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0