Härliga helg

Det har varit en riktigt fartfylld dag idag. Jag startade dagen med dagsjobb på sjukan, sedan for jag hem och städade nedervåningen och körde igång en tvättmaskin. Sedan gjorde jag en kladdkaka och strax därpå åkte vi till mina föräldrar och grillade. Vi satt på deras inglasade altan och åt potatisgratäng och fläskfilé, riktigt mumsigt var det :-) Vi kom hem för nån timme sen och nu sitter vi och räknar på altanräcket. Vi skickar nog iväg en beställning ikväll.

Jag är så himla sugen att åka utomlands. Jag längtar efter sol och värme. Hittade en resa till Gran Canaria i mars, direktflyg från sundsvall. Men vi får se hur det blir, känns ju mer viktigt att få ett räcke till altanen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0