En trött mamma

Känner mig alldeles slut i knopp och kropp. Jag tycker vi donar och grejar här hemma varje ledig stund men ändå är det så mycket kvar att fixa. Och jag blir så trött på vädret! När ska man hinna klippa gräset då det regnar mer eller mindre hela tiden? (alltid då jag är ledig). Mycket klagande nu ;-)
Vi har i alla fall fått ordning på all ved och det tog sin lilla tid, men nu är det äntligen gjort :-) Friggeboden är färdigbyggd, men målningen är kvar. Så fort att det finns tid att måla så regnar det.
Den här veckan har jag en LEDIG helg, såå underbart så! Då ska vi ha kräftskiva med goda vänner här hemma! :-)
















vackraste ungen i hela världen!






Kommentarer
Postat av: tanja

ja han är verkligen världens vackraste!! :)

2010-08-10 @ 23:18:05
Postat av: Veralena

vilka fina bilder, den översta på er är superfin!

2010-08-12 @ 22:10:51
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0