Då var det måndag igen!

Idag har jag och min lilla björn varit ute mellan 8:30 till 14:00, med undantag för en liten matpaus vid 12-tiden. Jag har fortsatt greja på gården och Albin sov sött i vagnen. Under tiden vi var ute var vädret strålande, men när klockan närmade sig två så blev det alltmer molnigt och blåsigt.. Som det ser ut nu är det fina vädret borta för ett tag.

Nu ikväll har vi varit och hälsat på Johans bror på Midlanda. Han är pilot och hade en mellanlandning här ikväll så då passade vi på att ses. Albin fick en jättefin hoppgunga av honom :-)
Imorgon kommer Cecilia och lilla Elias hit och hälsar på, det ser vi framemot! Var verkligen längesen vi sågs.
Nu ska lillen få äta. Hejsvejs!


Min lilla björn


Kommentarer
Postat av: Johan

Min björn är identisk med din :)

2010-04-29 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0